Pego celebra hui el Dia del Comerç Local, una jornada organitzada conjuntament per la Regidoria de Promoció Econòmica i Creama i l’Associació de Comerciants i Professionals de Pego. Aquest esdeveniment té com a objectiu destacar la importància del teixit comercial de la nostra ciutat i reconèixer el paper fonamental que juga el petit comerç a la vida econòmica i social de Pego.
Els comerciants durant tota la jornada treuen els seus productes al carrer, les millors ofertes i descomptes de productes de qualitat, serà durant l’horari comercial. És una altra manera de demostrar que el comerç local és el que sempre hi és, apostant per la clientela i pel poble com ha recordat la Presidenta de l’Associació de Comerciants i Professionals de Pego, Diana Sendra. En aquest context, l’associació ha transformat aquesta jornada al dia de les Ganges.
La iniciativa compta amb material gràfic i difusió en xarxes socials, que conviden a la ciutadania a compartir a les seves xarxes i redescobrir les botigues i serveis que conformen el comerç de proximitat a Pego
Des de la regidoria de Promoció Econòmica i Creama recorden que amb el comerç local es reforça i millora el servei i també ho fa la confiança dels veïns i veïnes, un engranatge que permet que Pego, en conjunt, hi surta guanyant.