noticies noticies

L’Ajuntament de Pego trau a licitació les obres de millora i modernització del polígon industrial

L’actuació contempla, entre altres, treballs de repavimentació de calçades, un sistema de vigilància en circuit tancat o instal·lació de senyalització viària, entre altres

L’Ajuntament de Pego ha tret a licitació les obres de millora, modernització i dotació d’infraestructures i servicis del Polígon Industrial Sector 2. Es tracta d’una actuació que contempla una sèrie de treballs com la instal·lació i posada en marxa d’un sistema de vigilància en circuit tancat. El circuit estarà connectat a la Policia Local pel que millorarà la seguretat d’este punt industrial del municipi.

Una altra de les millores a implementar en el polígon industrial és la millora de les zones verdes, tant tractament com plantació de nous arbres i plantes. També es faran treballs de repavimentació de les calçades, una actuació de vital importància perquè millora la circulació de vehicles. Així mateix la licitació també contempla treballs de pintura de la superfície de la calçada i la instal·lació de nova senyalització viària.

El valor de la licitació ascendix a 150.464,25 euros i el termini per a presentar projectes finalitzarà el pròxim 20 de novembre. Quant al termini d’execució de les obres, s’estima que seran 3 mesos des de l’inici de les obres.

“Es tracta d’una actuació necessària per a millorar un dels punts més importants del sector empresarial del nostre municipi. Creiem que amb la implementació d’estes noves mesures augmentem la seguretat, tant vial com de les empreses de la zona”, apunta la regidor al capdavant del departament d’Urbanisme, Laura Castellà.

 

Publicat en: